FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

5 grudnia 2014

Ala w stylu retro



Jesień tego roku była naprawdę ładna. Zdarzały się zimniejsze i brzydsze dni, ale ogólnie na brak słoneczka narzekać raczej nie mogliśmy. Dlatego też staraliśmy się korzystać z niej ile się da. Przynajmniej na samym początku, gdy było jeszcze pięknie, słonecznie i ciepło.

Alicja lubi zdjęcia pozowane. Lubi, gdy wymyślam jakąś fajną scenkę i proszę ją, by mi pozowała. Mała świetnie się przy tym bawi, sama wymyśla pozy i miny. Często nawet sama prosi mnie o takie sesje. Ba, ma nawet na nie pomysły, choć zazwyczaj są one bardzo trudne do zrealizowania i wiele z nich czeka sobie na lepsze czasy. Ale fajnie jest wiedzieć, że gdy wpadnie mi coś do głowy mogę liczyć na tą moją małą modelkę. Tak jak to było w tym przypadku :)
















Wszystkie rekwizyty użyte do tej sesyjki są nasze. Stare babcine walizki, książka w drewnianej oprawie (nasza pamiątka z okresu narzeczeństwa), aparat fotograficzny mojego taty i czarno białe zdjęcia Ali gdy była jeszcze malutka (moje dzieło sprzed lat).
Tylko opaska na głowie Ali to tolken.pl :)


1 komentarz:

  1. Rewelacyjny jest ten pomysł ze zdjęciami w tle! Aż żal, że ja nie mam skąd takich starych skarbów do sesji brać ;)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach