FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

4 listopada 2014

Trochę lata trochę jesieni...



Taką jesień jak teraz to ja lubię. Ciepło, słonecznie... Szkoda tylko, że u nas sezon chorobowy się rozpoczął. Natalka pokasłuje, ja też nie najciekawiej się czuję. Tylko Alicja na szczęście czuje się wyśmienicie. Całe szczęście, bo moja dziewczynka ma ambicje, by w tym roku mieć 100% frekwencję w szkole. Normalnie ja podziwiam, bo mnie nigdy w życiu się to nie udało. A ona? Jak na razie nie mogę narzekać. Nie opuściła ani minutki. Nawet złości się, jak nam się ciut za długo rano schodzi, bo ona nawet nie chce mieć żadnego spóźnienia. Oj, jak ja bym chciała, żeby ona tak miała zawsze... :)












Tak, te zdjęcia nie są jesienne, choć do lata też im dość daleko. Ale kilka ujęć z jesieni też mam, więc musicie uzbroić się w cierpliwość. Dojdziemy do nich ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach