FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

14 listopada 2014

Dziewczyny



Rzadko mam okazję fotografować obie moje dziewczyny na raz. Zazwyczaj każda z nich robi coś zupełnie innego w różnych miejscach. A gdy proszę Ale, żeby poszła do Natalki choć na chwilkę, żebym mogła im zrobić wspólną fotę, moje dziecko ciut za bardzo się w to angażuje. Chce mi pozować, ładnie wypaść, brać Natalkę za rękę itp. co moja młodsza pociecha odbiera jako przeszkadzanie w zabawie. Natalka odpycha Alę i zaczyna się mała awantura. Dlatego nie zmuszam dziewczyn do tego by na zdjęciach były razem. Niech tam sobie robią co chcą. A ja się cieszę, że w ogóle dają sobie robić zdjęcia :)

Jednak dziś mała odmiana. Moje dwie panienki na spacerze. Powiem Wam szczerze, że dobrze się ze sobą bawiły, a ja modliłam się, żeby czar nie prysł za szybko. Nawet bałam się poprawić czegokolwiek w garderobie Natalki. Po prostu obserwowałam i robiłam zdjęcia. I już!



























A  tak przy okazji - obiecuję, że kiedyś mi się te letnie sesje skończą ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach