FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

18 listopada 2014

Dzień uśmiechu!

Podobno jestem urodzoną optymistką. Wszystko widzę przez różowe okulary i nawet w najgorszych sytuacjach staram się doszukiwać jakiś plusów.
Ale ja po prostu nie chce wierzyć w to, że jest źle.
Nie dopuszczam do siebie myśli, że z danej sytuacji może nie być wyjścia i dotąd szukam dobrych stron, aż je znajdę!
Tak mi łatwiej i nie zamierzam tego zmieniać.
A poza tym ja po prostu kocham się śmiać.
Uwielbiam wesołych ludzi, zabawne książki i dobre komedie.
A tak przy okazji... wiecie, ze dziś jest Dzień Uśmiechu? :)


Zatem uśmiechajmy się tak często jak to tylko możliwe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach