FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

12 października 2014

Na działce



Wczoraj postanowiliśmy zrobić sobie ognisko. Pogoda niby jesienna, ale tak bardzo było ciepło, że ganiałam z krótkim rękawkiem. Nie, to żadna przesada. W swetrze pociłam się jak mysz! Trzeba było zatem to wykorzystać. Pojechaliśmy zatem na działkę i choć światło było wręcz idealne do robienia zdjęć, prawie z niego nie skorzystałam. Natalka usnęła w samochodzie, a gdy wstała miała wisielczy humor. No trudno... Może dziś nadrobię zaległości? Mam taką nadzieję.

A dziś zapraszam na kilka zdjęć z działki, ale sprzed kilku tygodni. Zupełnie o nich zapomniałam :P





Mam jeszcze kilka ujęć Natalki na ławce, ale pokażę je innym razem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach