FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

23 października 2014

Lato!



Wkrótce w szkole mojej Ali wielkie święto. Pasowanie na ucznia. Nie wiem dlaczego, ale ja sama czuję z tego powodu delikatny dreszczyk emocji na plecach. To w końcu kolejny kamień milowy w życiu mojej córeczki. To niesamowite, jak ten czas pędzi. Jak wszystko dzieje się w zawrotnym tempie! Widać to wszędzie. Nawet w naszym życiu codziennym. Dopiero było lato, a za oknem już jesień w pełni. No poza moim blogiem. Tu wciąż króluje lato ;)





Tylko patrzeć jak ten szkrab urośnie i do przedszkola pójdzie... ech... jak patrze na te moje dzieci to czuję się stara! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach