FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

27 października 2014

Idealna sesja...



Dziś w nocy śniło mi się, że ktoś zamówił u mnie sesję zdjęciową w plenerze. Jechałam na umówione spotkanie bardzo zdenerwowana, a gdy dojechałam na miejsce okazało się, że do zdjęć ma mi pozować moja cioteczna siostra. Co więcej, tam gdzie byłyśmy było zupełnie biało. Śnieg leżał wszędzie i wyglądał jakby nigdy nikogo tam nie było. Był czysty i nietknięty. Zupełnie gładziutki. Drzewa były pięknie udekorowane szronem, a my... stałyśmy w sweterkach i wydawałoby się, że w ogóle nie odczuwamy zimna i mrozu. Było po prostu idealnie! Oj, powiem Wam, że obudziłam się z wielkim uśmiechem na twarzy...








Nie obraziłabym się, gdybym kolejnej nocy śniła o sesji na jakiejś egzotycznej plaży ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach