FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

31 października 2014

Halloween



No i mamy Halloween. Amerykańska tradycja, która kompletnie do mnie nie przemawia, ale niestety dość mocno zakorzenia się w główkach naszych dzieciaków. Alicja co prawda nie odczuwa potrzeby biegania w przebraniach po ulicach i zbierania cukierków. Ale mroczne ciuszki i dekoracje bardzo jej się podobają, więc i my pozwalamy sobie na małe szaleństwo. I tak Ala się bawi, a mama korzysta z jej dobrego humoru. Dziś zatem sesja wykonana na życzenie mojej małej czarownicy. Pierwszy raz w życiu robiłam zdjęcia przy tak słabym oświetleniu. Ale chyba nie wyszło najgorzej, prawda? Zapraszam.






To było ciekawe doświadczenie i... już mam ochotę na kolejne. Sama jeszcze nie wiem co to mogłoby być, ale jestem pewna, że coś wymyślę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach