FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

5 października 2014

Czerwony wiatraczek



Za oknem tak pięknie, że aż trudno uwierzyć, że to nie lato ani wiosna tylko jesień. Która raczej kojarzy nam się z deszczem i zimnem. A tu proszę. Słońce, bezchmurne niebo i złoty dywan pod naszymi stopami. Kocham taką jesień. Zatem jeszcze trudniej będzie Wam uwierzyć w to, że choć pogoda jest wprost fantastyczna, a jesienna sceneria wygląda przecudownie - ja nie zrobiłam jeszcze nawet jednego zdjęcia w tym klimacie! Dlaczego? Sama nie wiem! Ale jak tak o tym myślę, to bardzo tego żałuję, biję się w pierś i chyba zaraz wyskoczę z puszystej i cieplutkiej pościeli, dzieciaki za uszy powyciągam z łóżek i pognam do parku nadrabiać zaległości! Ale zanim to nastąpi pokażę Wam jeszcze trochę lata i Natalkę z czerwonym wiatraczkiem :)



















Ech... chyba jednak dam im jeszcze trochę pospać. A sama biegnę zrobić sobie malinową herbatkę :)

1 komentarz:

  1. Trzeba lecieć robić zdjęcia póki pogoda jest i zdrowie :)
    JA się cieszę, że zdążyłam iść w zeszłą niedzielę do parku, bo od poniedziałku przymusowy areszt domowy trwa. Najpierw rozchorowała się KoCórka a teraz ja.

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach