FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 września 2014

Mała modelka



Marzy mi się wycieczka do skansenu. Już dawno nie zwiedzaliśmy takich miejsc, a ja baaardzo lubię ten klimat. I nie przeszkadza mi nawet, że wszędzie w okolicy już byliśmy. Dla mnie możemy wracać do niektórych parków etnograficznych nawet wiele razy, bo i tak zawsze znajdę w nich coś nowego. Coś co mnie zaskoczy i sprawi, że odkryję to miejsce na nowo. Teraz tęsknię za skansenem w Radomiu lub Maurzycach. To jedne z moich ulubionych. Hm... ciekawe czy mężuś da się namówić na wycieczkę ;)

Dziś sesyjka Natalki w pewnym prywatnym już pałacyku. Dzięki uprzejmości ich właścicieli mogliśmy raz jeszcze zerknąć na ten piękny budynek i cyknąć kilka zdjęć. Szkoda, że coraz więcej takich pałacyków jest już w prywatnych rękach i nie można ich oglądać. Ale z drugiej strony, gdyby tak miały stać i niszczeć, to może to i lepiej?

















A może następnym razem znów zawitamy do Arkadii? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach