FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

1 września 2014

Idziemy do szkoły!!!



No i po wakacjach. Minęły nam te dwa miesiące w mgnieniu oka. Było dużo lenistwa, spacerów, zabawy. Ciężko teraz będzie nam się przestawić na tryb pełen obowiązków i pracy. Ale cóż poradzić...
Nasza Ala od dziś jest uczennicą w pełnym tego słowa znaczeniu, ponieważ właśnie rozpoczyna klasę pierwszą! Wierzycie w to? Bo ja nie bardzo... Mała trochę się stresuje, ale to nic w porównaniu ze mną :P
Zatem nie będę już nawet nic więcej pisać. Zobaczcie jedynie sesyjkę z okazji rozpoczęcia szkoły przez moją pannicę.




























Miały być podkolanówki, ale mam zapomniała kupić. Miał być stary tornister, ale za nic w świecie nie mogłam go zdobyć. Ale i tak wyszło fajnie :)

3 komentarze:

  1. Przecudne są te zdjęcia
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach