FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

18 września 2014

Dziki zachód i moja kowbojka!



Alicja od dawna kocha zwierzęta. A ostatnio najbardziej na świecie lubi konie. Moje dziecko aż piszczy, gdy widzimy jakiegoś podczas jazdy. Często zatrzymujemy się na poboczu, by Ala mogła nacieszyć oko. Niekiedy zdarza jej się pojeździć chwilkę na jakimś, ale to rzadkość. Na razie jesteśmy na etapie poszukiwań fajnej, i nie drogiej stadniny, w której moja Ala mogłaby wreszcie spełnić swoje marzenia. Na razie Alicji pozostaje zabawa swoim pluszowym koniem, którego dostała od chrzestnego już ładnych parę lat temu. I wiecie co? Minęło już tyle czasu, a konik mojego dziecka jest wciąż na topie. Mała bawi się nim niemalże codziennie. A najbardziej lubi zabawę w kowboja :)






























Wspaniała zabawa, prawda? Uśmiech mojej Ali mówi wszystko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach