FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

21 września 2014

Disco-manka



Ech, no i nas także dopadło. Na szafce stoi już cały arsenał leków, co kilka godzin słychać buczenie inhalatora, a w powietrzu unosi się zapach kremików rozgrzewających i ułatwiających oddychanie. Masakra jakaś. A taką miałam nadzieję, że w tym roku okres jesienno-zimowy będzie dla nas ciut łagodniejszy... Ale najwyraźniej nic z tego. Na razie bronimy się rękami i nogami. Nawet powiedziałabym, że całkiem znośnie nam to wychodzi. Natalka wczoraj miała znacznie większy katar, a dziś jeszcze nie musiałam opróżniać jej noska. A Ala? Wcześniej miała tylko katar, a teraz zaczyna nie źle kasłać. Ale i tak jestem dobrej myśli. Musi być dobrze. Za tydzień urodziny mojej starszej córki więc do tego czasu wszyscy musimy czuć się wyśmienicie! Koniec i kropka!

A teraz kilka zdjęć mojej małej Disco-manka. 




Natalka pierwszy raz w życiu miała na uszach słuchawki. Była w szoku, słysząc muzykę w ten sposób :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach