FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

7 września 2014

Co przyniesie nowy dzień?



 Siedzę sobie patrząc na dzisiejszy wschód słońca i snuję plany na kolejny długi dzień. Bardzo lubię takie poranki. To jak zaczynać nowa książkę. Nigdy nie wiemy co się wydarzy. Możemy mieć pewne plany, ale czy zdołamy je zrealizować? Przecież wszystko może się zdarzyć! Ja dziś planuję wypad za miasto z aparatem fotograficznym w dłoni, naukę jazdy na rowerze z moją Alicją i... zabawę pewnym niewielkim sprzętem. Dowiedziałam się, że ma on jeszcze jedną ciekawą i jeszcze nie odkrytą przeze mnie funkcję, do której zamierzam się dziś dobrać. Ale o tym następnym razem ;)











A u nas coraz więcej liści na ziemi... jesień już się z nami wita...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach