FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

27 września 2014

7 urodziny Alicji



Dziś kilka minut po północy moja mała Alicja skończyła... 7 lat!
Jak to szybko minęło. Aż trudno w to uwierzyć.
Alicja jest już zatem mała pannicą. Uwielbia zwierzęta - w szczególności konie i psy. Umie już jeździć na rowerze i bardzo to lubi. Przepięknie rysuje i marzy by zostać... No i tu mam kłopot, bo to zmienia się na bieżąco. Była już policjantka, weterynarz, podróżniczka i pisarka. Teraz moje dziecko bierze pod uwagę zawód nauczyciela i malarki. Ciekawe na czym w końcu stanie :P
Ale mam nadzieję, że moja dziewczynka nie zrezygnuje z marzeń. Nie będzie pędzić za pieniądzem tylko będzie robić w życiu to co kocha.

Dziś mała urodzinowa sesyjka. 





















Sto lat kochanie!

2 komentarze:

  1. Prawdziwa poważna księżniczka :)
    Piękna i sukiena cudowna :)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach