FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

14 sierpnia 2014

Urodzinki Natalki



Od zawsze wiedziałam, że w dniu pierwszych urodzin mojej Natalki zrobię jej małą sesyjkę. Jednak, jak pewnie pamiętacie - tuż po jej wykonaniu byłam mocno zdołowana. Dlaczego? Bo nie znoszę robić zdjęć w domu! Zawsze wszystko mi przeszkadza. Nie takie światło, nie to miejsce. Ech... szkoda gadać. Tak czy inaczej unikam tego typu fotek jak ognia. Tym czasem teraz nie miałam wyjścia. I co? Jakościowo nie jestem zachwycona, za to jeśli chodzi o samo przedstawienie tematu - to bardzo mi się ta sesja podoba. I dlatego właśnie postanowiłam ją Wam pokazać. 
















I co Wy na to? Chyba nie jest tak źle, prawda?
A teraz mam prace domową. Ćwiczyć robienie zdjęć w domu!!! ;)

1 komentarz:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach