FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

21 sierpnia 2014

START



Ostatnio wyniuchałam u mojej mamy stary sprzęt mojego taty. On również interesował się fotografią. Nie tylko robił zdjęcia przy pomocy takich oto aparatów (potem był ciut bardziej zaawansowany), korzystał z klisz, ale również sam wywoływał swoje zdjęcia. Jestem pewna, że gdyby wciąż był wśród nas - miał by dla mnie całą masę różnych wskazówek. Niestety, nie doczekał momentu, by zobaczyć ile fotografia znaczy dla jego córki. Jednak jego stary aparat posłużył mi tym razem jako rekwizyt. Uwielbiam ten sprzęt i pewnie jeszcze kiedyś go do jakiejś sesyjki wykorzystam :) Dziś pokażę z nim Emi w plenerze.

















Tego dnia słońce ostro dawało, a my nie mogliśmy sobie pozwolić na czekanie na "złote godziny". Jednak sądzę, że nasza sesyjka wyszła naprawdę fajna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach