FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

24 sierpnia 2014

Natalcia w plenerze



To miała być sesja po urodzinowa. Planowałam mieć na niej baloniki z helem i mały torcik. Jednak tuż po tym ważnym dniu mojego dziecka - pogoda pozostawiała wiele do życzenia. Wciąż padało i było chłodno. Dlatego z sesja musieliśmy ciut zaczekać. A gdy już pogoda się poprawiła, nie myślałam o balonikach ani torciku. Myślałam o tym, że bardzo chce zrobić mojej małej księżniczce małą sesyjkę. Wzięliśmy zatem kocyk i w plener. A co nam z tego wyszło? Sami zobaczcie :)




























Mnie się te zdjęcia baaardzo podobają i cieszę się, że moja mała dziewczynką będzie miała taką śliczną pamiątkę :)


2 komentarze:

  1. Ależ słodki aniołek :) I te złote loczki i te pulchne nóżki spod falbanek no całościowo do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach