FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

6 sierpnia 2014

Mokro?



Dla kogoś, kto lubi robić zdjęcia żadna pogoda nie jest zła. A już tym bardziej dla takiego fanatyka zdjęć, który uwielbia eksperymentować. Czyli mnie. I tak pewnego deszczowego dnia postanowiłam wyciągnąć moją etatową modelkę na spacerek. Plan był prosty, Miało być bardzo mokro i ciekawie. Marzyły mi się zupełnie mokre włosy i koszulka. No po prostu ulewa. A jak było?No cóż... Deszczu było bardzo dużo, ale bardzo drobniutkiego. Nie byłam zachwycona, bo zanim ten kapuśniaczek doprowadziłby moja modelkę do takiego stanu o jakim marzyłam minęły by wielki. Tak więc deszczyk był mało fotogeniczny za to pięknie zaszumiał wszystkie zdjęcia, żeby podkreślić nam swoją obecność na nich. Zatem oglądając tą mini sesyjkę nie da się o nim zapomnieć, za to modelka moja stanowczo jest na nich za sucha. Już nawet zastanawiałam się skąd wziąć jakieś wiadro z wodą. Ale nic pod ręką nie było. Zatem przedstawiam Wam za suchą Emi w deszczyku zwanym kapuśniaczkiem ;)






























Zdjęcia wyszły nawet fajne, ale mnie i tak marzy się bardzo mokra sesja. Emi - strzeż się! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach