FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 sierpnia 2014

Jabłuszka raz jeszcze!



Uwielbiam jabłuszka. A w tym roku jakoś wyjątkowo dużo ich zjadam. I to nie kwestia tego, że tak gorliwie chce pomóc swoim rodakom w trudnej sytuacji. Choć poniekąd z całą pewnością to robię. I robić powinnam, bo mieszkam w największym okręgu sadowniczym w Polsce. Ale ja jakoś w tym roku mam na nie wyjątkową ochotę. Wcinam je na okrągło, pochłaniam całymi kilogramami, pożeram wzrokiem i nie tylko... Ech... Prawdziwa ze mnie patriotka :P

A dziś jabłuszkowo-fotograficzna sesja Emi ;)





Żałuję, ze rok szkolny już lada moment się zacznie. Moje modelki będą miały dla mnie znacznie mniej czasu... No poza tą najmniejszą, ale jak zacznę pokazywać tu wyłącznie Natalkę to mnie pogonicie :P


zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach