FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

18 sierpnia 2014

Ala na wiadukcie



 Patrzę za okno i wierzyć mi się nie chce, że już się pomału robi tak strasznie smutno. Nie jestem co prawda wielką fanką lata, a tegoroczne upały trochę dały mi się we znaki, ale  mimo to, jakoś tak mi szkoda, że znów zaczyna się robić chłodniej i jesienna aura nadchodzi. Pozostaje mi tylko modlić się, żeby tegoroczna złota piękna jesień była rzeczywiście złota i piękna. I najlepiej jeszcze dość sucha i bardzo słoneczna. Marzę o kolejnej sesyjce wśród złotych liści. Uwielbiam takie klimaty :)

U mnie na blogu lato zostanie ciut dłużej. Chciałabym pokazać Wam jeszcze kilka fajnych zdjęć. A zanim to się stanie to może jeszcze do kilku ciekawych sesji dojdzie? Wciąż mam taką nadzieję :)














Ta mini sesyjka powstała na potrzeby pewnego projektu. Jak widać każdy powód jest dobry by zaszaleć z aparatem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach