FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

3 lipca 2014

Turniej rycerski w Czersku



Dziś coś z zupełnie innej beczki. Bo o tym, że lubię fotografować dzieci - wiecie. Nie pisałam jednak nigdy o tym, że kocham również fotografię reportażową. Nie miałam co prawda jeszcze nigdy okazji fotografować jakiegoś doniosłego rodzinnego wydarzenia typu ślub, chrzciny itp. Ale za to co roku w naszej okolicy odbywa się turniej rycerski. A ponieważ cała nasza rodzinka kocha takie klimaty - jesteśmy tam stałymi bywalcami. I wtedy to właśnie mama ma okazję zaszaleć. Z każdej takiej imprezy przywożę całą masę zdjęć, którą potem strasznie trudno jest mi posegregować. Chciałabym wybrać z nich te najlepsze z najlepszych, ale i tak tych, które uważam za fajne jest okropnie dużo. Zatem musicie uzbroić się w cierpliwość. Dziś zaprezentuję zdjęcia z ostatniego turnieju, który odbył się w maju tego roku w Czersku na Zamku Książąt Mazowieckich :)





























































W Czersku zostawiam Was na dłużej i jadę się urlopować nad morzem. Pewnie znów przywiozę całą masę zdjęć, a jeszcze tych archiwalnych nie dałam wszystkich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach