FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

11 lipca 2014

Po urlopie...



I po urlopie. Aż trudno w to uwierzyć, że jesteśmy już w domu... Ja chcę więcej!
Jastarnia to przepiękne miejsce, w którym z całą pewnością nie można się nudzić. Jest tam i zalew, i otwarte morze, port, molo dla surferów, pociąg... Takich atrakcji mogłabym wymieniać bez liku, ale pewnie sporo z nich można by również znaleźć i w innych nadmorskich kurortach. Dla mnie najważniejsza była wspaniała atmosfera i cudowni gospodarze, u których nocowaliśmy. Sprawili, że przez cały ten pobyt czułam się jak w domu. I już wiem, że jeśli tylko będzie taka możliwość za rok wracamy w to samo miejsce :)

Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym nie przywiozła stamtąd całej masy zdjęć. Teraz zejdzie mi się trochę zanim je pokażę. Na szczęście mam też jeszcze trochę archiwum. Już nie tak dużo, ale na kilka notek starczy. Dziś - Emi na łące.



















Po raz kolejny Emi udowadnia, że jest fajną modelką. Mam na kim ćwiczyć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach