FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

16 lipca 2014

Park pełen słońca :)



Pogoda nam póki co dopisuje. Gdy patrzę za okno, to buzia sama mi się uśmiecha. Uwielbiam słońce, choć tak naprawdę nie znoszę, gdy jest mi za ciepło. 100 razy bardziej wolę zmarznąć, niż się spocić. Gdy jest mi zimno, mogę cieplej się ubrać. A co mam zrobić, gdy jest mi za gorąco? Nago biegać nie będę ;) Ale słońce naładowuje moje akumulatorki. Wtedy wszystko widzę w różowych okularach. Słońce zdecydowanie pozytywnie mnie nastraja. 

Dziś słonecznie i na blogu. Alicja w Parku Łazienkowskim w Warszawie. Szkoda, ze pałac był akurat w remoncie, ale trudno. Dobre i to :)





















Natalka też tego dnia była z nami. Jej zdjęcia już wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach