FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

15 lipca 2014

Czerwcowy wypad do Częstochowy



Takie typowo archiwalne zdjęcia już mi się skończyły. Co prawda jeszcze nie jestem na bieżąco, ale zdjęcia z czerwca tego roku trudno nazwać starymi skoro nie tak dawno dawałam takie sprzed kilku lat. Z  jednej strony ciesze się, bo wreszcie będę pokazywać Wam to co robię tu i teraz, a nie sięgać pamięcią wstecz. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że nie mam zbyt wielu okazji do robienia zdjęć, więc nie sięgając do starych zdjęć będę się tu pokazywać znacznie rzadziej... A tego z całą pewnością bym nie chciała. 

Tym razem zaprezentuję Wam kilka ujęć z ostatniego wypadu do Częstochowy i nie tylko. Ale o tym drugim miejscu - za chwilkę :)



Zawsze podczas takiej wycieczki staramy się zwiedzić coś jeszcze. Dotąd były to zamki. Tym jednak razem postanowiliśmy odwiedzić Złoty Potok. Jest to niewielka wieś, w której według informacji w sieci znajduje się pałac wraz z pięknym parkiem i dworek. A co zastaliśmy po przyjeździe? Obraz nędzy i rozpaczy... Aż serce się kroi, gdy takie piękne miejsca zostają tak zapomniane i zaniedbane... Sypiący się tynk, popękane ściany, zarośnięty park... ech... Szkoda gadać.
























Mam nadzieję, że kiedyś ktoś przypomni sobie o tym miejscu i znów z przyjemnością będzie można je odwiedzać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach