FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

14 lipca 2014

Alicja w Radziejowicach



Moimi dwiema największymi pasjami zawsze była fotografia i podróże. Lubie robić także cała masę innych rzeczy, ale bez nich potrafię się obyć. Jednak, gdy ktoś zaproponuje mi jakiś wyjazd - nie potrafię powiedzieć nie. Kocham poznawać nowe miejsca, urocze zakątki, tajemnicze zamczyska itp. Choć by nawet każde z tych miejsc było do siebie podobne, a ja miałabym wracać do niektórych z nich po kilka razy - nie nudzę się. Nie męczy mnie także droga, choć nie raz nie należy do najłatwiejszych. Ale to tylko chwilowe niedogodności. By potem móc podziwiać... Nie wyobrażam sobie jednak nie mieć ze sobą aparatu z co najmniej dwoma kartami i zapasową baterią. Nawet podczas krótkiego wypadu za miasto - aparat zawsze mi towarzyszy. Wszystko zawsze muSzę uwiecznić :)

Dziś moja druga pociecha w Radziejowicach. Parku, który poznaliśmy jakiś czas temu i lubimy do niego wracać. Na sesję zdjęciową nadaje się idealnie!






























A już wkrótce zabiorę Was daleko na południe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach