FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 czerwca 2014

Zosia



Dziś mała odmiana. Zupełnie inna modelka niż dotychczas. Ta mala ślicznotka ma na imię Zosia. Urocza prawda? I powiem Wam szczerze, że wciąż jest taka śliczna. Bo to oczywiście zdjęcia archiwalne. Jeszcze mi się zapas nie wyczerpał.

Zosi zdjęć takich do pokazania mam tylko tyle. Bardzo żałuję, bo prześliczna z niej modelka. Niestety nie mam okazji, żeby zabrać ją na jakąś fajną sesję, ale jeśli tylko taka się trafi z pewnością z niej skorzystam.





Te fotki kiedyś znacznie bardziej podobały mi się w BW. Teraz jednak zakochana jestem w kolorze. Może jeszcze kiedyś wrócę do fotografii czarno-białej to pokażę i te.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach