FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

3 czerwca 2014

Tory



Oto dowód, że nie tylko nad wodą potrafię coś tam wykrzesać z tego mojego małego sprzęciku. Tym razem sesja nie nad stawem lecz na torach. Starych i opuszczonych. Nie używanych już kilkadziesiąt lat. Aż dziw, ze jeszcze tu są, bo większość zostało ukradzionych i oddanych na złom. Te leżą sobie i przypominają czasy, w których do naszego małego miasteczka przyjeżdżała kolejka wąskotorowa. Maleńka i tak powolna, że spokojnie mogłabym iść obok i rozmawiać w między czasie z  maszynistą. Potrzebowałabym jedynie jakiejś tuby lub megafonu. Niestety mój głos nie jest zbyt donośny. Przekonałam się  o tym całkiem niedawno, gdy próbowałam przekrzyczeć gromadkę zerówkowiczów. I co mi z tego wyszło. A nic. Poza wielką chrypką i bólem gardła.




Na torach fajnie się robi fotki. Wiem, ze to temat znany i bardzo oklepany, ale co tam. jak mają wszyscy to chcę mieć i ja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach