FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

14 czerwca 2014

Powsin



Zamawiałam słoneczko i piękną pogodę, a tu co? Lipa. Jest zimno i ciągle pada. A ja miałam nadzieję, że po tym odnawianiu odpocznę sobie troszkę na balkonie z książką w dłoni.Ale wygląda na to, że nie dane mi jest się lenić. Zaraz nadejdzie nowy tydzień i kolejne obowiązki. A potem to już całkiem będę mogła zapomnieć o leniuchowaniu, bo zaczną się wakacje, a jak wakacje to i ciągle plany i marzenia. I choć podróżować uwielbiam i mogłabym tak spędzić całe moje życie, to teraz zdecydowanie potrzebuje naładować akumulatorki. Dlatego apeluję! Słońce wracaj... ja już tęsknię... :)

Ech... no to dziś będzie kwiatuszkowo, Emilkowo i beztrosko ;)





Powsin lubię, a szczególnie ten zakątek, gdzie kwitną magnolie... Bajka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach