FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

11 czerwca 2014

Lato



Piękna pogoda a ja w domu. Słońce za oknem takie, że aż się prosi by je wykorzystać, a ja nawet nie mam kiedy posiedzieć na balkonie. W ciągu dwóch dni na łeb na szyję odnawialiśmy kuchnię i pokój mojego dziecka a ja teraz z całych sił próbuję doprowadzić nasze mieszkanie do stanu używalności. Jednak z 10 miesięczną panną, która zaczęła raczkować i nie straszne jej wszelkiego rodzaju szafki, szuflady i obrusy nie jest łatwo. Śpię po 3 godziny dziennie i padam z nóg. A gdy dziś wreszcie ciut odespałam czuję się jeszcze bardziej zmęczona. Nie wiem czy to ma sens, ale mam nadzieję, że uda mi się z tym uporać do końca tygodnia. A od soboty będę leżała plackiem na balkonie i się leniła. A co! 

Skoro więc o lenistwie mowa - pokażę leniuchowanie. I wodę, bo w upale tego brak najbardziej :)













Oj, nie jestem zwolenniczką pływania, ale dziś chętnie bym do takiej wody wskoczyła. I pobaraszkowałabym w niej choć przez chwilkę... Ech...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach