FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

1 czerwca 2014

Nad stawem



Tamtego lata zakochałam się w wodzie. Choć zwolenniczką pływania nigdy nie byłam i nie jestem. Ale trzeba przyznać, że nad jeziorkiem czy stawem jest bardzo miło i uwielbiam takie klimaty. Komary dokuczają, kleszczy boje się przeokropnie a mimo to, gdy tylko zobaczę fajny brzeg z wysoką trawą tatarakami i czym tam jeszcze - buzia mi się śmieje. Przy odrobinie szczęścia spotkać tam można kilka łabędzi, zobaczyć kicające żabki. Żyć nie umierać! Do pełni szczęścia brakuje jeszcze aparatu i ciekawych modeli. Ja to szczęście miałam. Nawet podwojone :)













Moja Ala w czerwieni baaardzo mi się podoba. Muszę ją częściej tak ubierać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach