FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

21 czerwca 2014

Mój trzeci rozdział...



Ok, czas na coś współcześniejszego. W mojej galerii wreszcie pojawi się i moje drugie dziecko - Natalka. No i przestanę wreszcie naddzierać te moje fotki. Stworzyłam sobie nowy podpis i zamierzam z niego korzystać ;)

Ostatnio zauważyłam, że dzielę swoje życie na trzy bardzo ważne etapy. Pierwszy - to czas, w którym moje życie było bardzo luzackie i beztroskie. Nie musiałam o nikogo dbać. Wiele trosk nie było mi jeszcze znanych. Dobrze wspominam ten czas, ale nie tęsknię za nim tak bardzo. Dlaczego? Bo kolejne dwa etapy są znacznie ważniejsze. Kolejny rozdział w moim życiu rozpoczyna się w momencie narodzin Alicji. Mojej kochanej dziewczynki. To była bardzo ważna chwila, której nie zapomnę do końca życia. Alicja nauczyła mnie co to znaczy być mamą, a ja kocham ten stan ponad wszystko. Ale... Teraz trwam w trzecim rozdziale, który mam nadzieję, nigdy się nie skończy. Jest to etap, w którym wreszcie czuję, ze mam rodzinę. Dotąd byłam panienką, mężatką lub byliśmy małżeństwem z dzieckiem. Teraz, gdy na świecie pojawiła się Natalka czuję się spełniona. To własnie jej brakowało mi do pełni szczęścia. Nasza rodzinka jest wreszcie w komplecie i mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni :)

A oto moje dwa największe skarby na świecie :)



Moi rodzice zawsze wpajali mi, że rodzina jest najważniejsza. I mogę tylko powiedzieć jedno. Zgadzam się z nimi w 100% :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach