FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

27 czerwca 2014

Maleństwo



Im dłużej mam tego bloga, im więcej zamieszczam na nim wpisów, tym bardziej mój apetyt na zdjęcia rośnie. To jak jakieś uzależnienie, od którego absolutnie nie da się wyleczyć. Już kiedyś przechodziłam taki etap. Jednak nadmiar obowiązków i problemów nieco to moje zachciewajki wyciszyły. Teraz ani obowiązki, ani problemy nie działają. Wpadłam po uszy. Pewnie mój zapał nieco ostygnie, gdy skończą mi się archiwalne zdjęcia, a na bieżąco nie zawsze będzie jak lub kiedy robić. Ale póki co - aż mnie rączki świerzbią. Ja chcę więcej i więcej! Przydałaby mi się jakaś urocza rodzinka, która chciałaby fajną sesyjkę w plenerze... ech... marzenie...

A dziś jeszcze mała Natalka :)







Uwielbiam takie maleństwa. Nie tylko na zdjęciach. Gdyby życie było choć trochę łatwiejsze, nasza rodzinka z całą pewnością jeszcze by się powiększyła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach