FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

6 czerwca 2014

Kazimierz Dolny



Wielu sławnych artystów i celebrytów zachwyca się tym miastem. Według nich jest bardzo przytulne i malownicze. I muszę przyznać im rację. Byłam w Kazimierzy wiele razy i to urocze miasteczko nigdy mi się nie nudzi. Jest tu w zasadzie wszystko czego mi trzeba. Baszta, ruiny zamku, góra Trzech Krzyży z przepięknym widokiem na miasto, piękne kamienice, uroczy mały ryneczek i duży z drewnianą studnią. Nie zabraknie nam także deptaka wzdłuż Wisły oraz promu, którym możemy udać się na przeciwległy brzeg i zwiedzić zamek w Janowcu. Wspaniale prawa? Ja mogłabym tu wracać co roku. Ruiny zamku mogłabym sobie odpuścić, podobnie jak wierzę. Widziałam te miejsca wiele razy. Ale po rynku mogłabym spacerować godzinami. A spacer nad Wisłą wyjątkowo odpręża. 















Mam cichą nadzieję, że tego roku również wybierzemy się do Kazimierza Dolnego. Jeszcze nie mówię tego głośno, żeby nie zapeszyć, ale bardzo bym chciała :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach