FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

29 czerwca 2014

Fotografia młodzieżowa



Czas na jakąś odmianę, bo mi się strasznie te moje córy rozpanoszyły na blogu. Ale z drugiej strony, jaką ja Wam tu odmianę mogę zaproponować? Zbyt dużego wyboru to ja nie mam. 
Pamiętacie tą ślicznotkę z dwoma grubaśnymi, pięknymi warkoczami? Zobaczcie jak mi panna wyrosła. Prawdziwa z niej modelka! Nawet kategorię zdjęć muszę jej już zmienić, bo na dziecko to mi ona jakoś mało wygląda ;) Ale nie przedłużając... oto moja Emi!




Hm... jeszcze trochę i to już nie będzie fotografia młodzieżowa, a kobieca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach