FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

18 czerwca 2014

Babińca c.d. ;)



Wiecie co najbardziej na świecie cieszy rodzica? Fakt, że ich dziecko jest zdrowe i rozwija się prawidłowo. Takie stwierdzenie uskrzydla i sprawia, że aż chce się śpiewać z radości. Ja właśnie dziś to usłyszałam. U neurologa mojej córeczki. Ba, dowiedziałam się nie tylko tego, że mała jest zdrowa i odpowiednio się rozwija, ale również tego, że w niektórych przypadkach prześciga swoich rówieśników. I choć wiem, że w tym przypadku absolutnie taki wyścig szczurów nie jest zdrowy to i tak jestem dumna jak paw. Mała nie miała łatwego startu, zatem moje zachowanie jest w pełni usprawiedliwione.

Po tej wizycie miałam wrażenie, ze unoszę się nad ziemią, taka byłam szczęśliwa. Ech... chwilo trwaj!
A tak z innej beczki - po wizycie u lekarza zaliczyliśmy również Park Łazienkowski w celach rekreacyjno-fotograficznych. Bo oczywiście nie mogłam przez cały ten czas oderwać się od aparatu.  Zdjęć trochę fajnych wyszło, ale pochwale się nimi innym razem. Wszystko w swoim czasie ;)

Dziś znów archiwalnie czyli Nidzica i skansen w Olsztynku.








Jutro wreszcie na mojego bloga zawita mały mężczyzna. Nie mam zbyt wielu jego zdjęć i oczywiście będzie on w towarzystwie mojej Ali, ale zawsze to jakaś niewielka odmiana. Bo na tej mojej stronie to istny babiniec!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach