FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

12 czerwca 2014

Arkadia



Moje archiwum pomalutku zaczyna się wykruszać, ale i tak jeszcze sporo przed nami. Z jednej strony cieszę się, że mam te stare zdjęcia, bo przynajmniej stale coś się tu dzieje. Z drugiej jednak strony bardzo chciałabym przejść już do teraźniejszości. Te zdjęcia co robię teraz są z pewnością ciut lepszej jakości dzięki czemu ogląda się je z większą przyjemnością. Ale trudno. Jeszcze trochę i pokażę również i te.

Tym razem przeniesiemy się do Arkadii. To kolejny zakątek, który uwielbiam i mogłabym spędzać tam całe dnie. Pełne tajemniczych ruin i fajnych plenerów. Coś dla mnie. Szkoda, że zdjęć mam stamtąd niewiele. Ale z drugiej strony... będzie pretekst, by znów wybrać się do Arkadii :)



Ciekawa jestem jak wyglądał ten park w czasach swojej świetności. Jak przechadzali się po nim księżna Helena i jej dworzanie. To musiał być widok...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach