FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

2 czerwca 2014

Archiwum

Takiej ilości zdjęć jakie posiada moja starsza córka w naszym domowym archiwum nie powstydziłaby się nawet najbardziej znana modelka. Fakt, wiele z nich nie zobaczy nigdy światła dziennego. Są to typowe domowe pstryki, którymi na pewno nie będę się chwalić. Ale spośród wielu z nich można znaleźć kilka ciekawszych. 
Na przykład ta  fotka. Wiem, znów nie zachwyca jakością. Przepraszam. Obiecuję, że z czasem będą coraz lepsze. Ale czy samo ujęcie nie jest urocze? Mnie się podoba. Zawsze je lubiłam :)


Gdyby ktoś mnie kiedyś spytał, czy wolę zdjęcia pozowane czy takie uchwycone chwile - nie umiałabym odpowiedzieć. I jedne i drugie mają swój urok. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach