FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

25 czerwca 2014

Alicja jesiennie



Lato w pełni, a ja jesienią już straszę. Ale skoro lecę po kolei (prawie) to nie mogę pominąć także tej sesji, która bardzo mi się podobała. Moja młodsza pociecha całą ją przespała, więc mogłam w 100% skupić się na Alicji. I nie ukrywam, ze jestem zadowolona z efektów. Pewnie można by tu co nieco popoprawiać, ale... zawsze wszędzie znajdzie się jakieś "ale", prawda? Ja w swoich zdjęciach stale jakieś znajduję. I pewnie zawsze tak już będzie ;)





























Uwielbiam taka słoneczną i pogodną jesień. Chcę takich więcej :)

1 komentarz:



  1. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę Focimy.pl, polski agregator blogów fotograficznych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz Twoich zdjęć w sieci, zdjęć pobranych z bloga, bądź załadowanych bezpośrednio lub też pobranych z Twojego Instagrama.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://focimy.pl

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", z Focimy.pl chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach