FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

31 maja 2014

Mazury...



Tym razem klimaty bardziej mazurskie, choć znów nie ruszymy się nawet na krok z centrum Polski. Ale tak jakoś się udało znaleźć nad jeziorem fajne miejsca do zdjęć. Moja córka w różowej sukieneczce. Tylko patrzeć jak Natalka do niej dorośnie... Muszę chyba przestać grzebać po archiwum, bo serce mi się ściska, że czas ucieka tak strasznie szybko. Ale chciałabym zamieścić tu wszystkie te zdjęcia, które uważam za godne pokazania. Choć ich jakość pozostawia wiele do życzenia, to lubię je. A poza tym to takie moje początki z fotografią portretową. Początek mojego hobby tak jak początek tego skromnego bloga. Zatem musicie uzbroić się w cierpliwość. Dojdziemy i do teraźniejszości.












Ale z drugiej strony - czy jest do czego się tak śpieszyć? Może pod względem jakości te zdjęcia, które robię teraz są ciut lepsze. Ale z pewnością mam znacznie mniej czasu na moje hobby co dawniej, więc pewnie będę tu rzadziej zaglądać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach