FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

30 maja 2014

Emi

Moje dzieci to moi główni modele, jeśli chodzi o fotografię. Kiedyś więc była tylko Alicja, teraz mam jeszcze drugi obiekt do fotografowania - Natalkę. Ale o niej napiszę innym razem. Dziś przedstawiam Wam Emilkę. Moją bratanicę. Dziewczynkę, której zdjęć również mam całe mnóstwo, ale pewnie rzadziej będzie ona tu gościła, niż moje panny. Dziś na zdjęciach zobaczycie kilkuletnią dziewczynkę. Teraz, to już nastolatka, której bardzo trudno zrobić fajne zdjęcie. Bo albo jej się nie podoba, albo wszędzie ma do twarzy przyklejony dokładnie ten sam uśmiech. Jakbym fotografowała manekina. Ale tak to już jest z tymi nastolatkami. Dziś więc Emi jeszcze bez wyuczonego uśmiechu.  Zdjęcie portretowe. Tak jakoś wyszło...


Uwielbiam tą fotkę na tle wody. Może kiedyś powtórzymy sesję w tym samym miejscu? Bardzo bym chciała :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach