FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 maja 2014

Dzień Dobry

Z zamiarem założenia tego bloga nosiłam się baaardzo długo. Mogę spokojnie powiedzieć, że kilka lat, bo fotografia portretowa fascynowała mnie od zawsze, a z aparatem biegam od nie pamiętam kiedy. Był czas, że marzyłam o założeniu takiej strony, na której prezentowałabym zdjęcia portretowe. Ba, marzyłam nawet o własnym studiu fotograficznym i zawodzie fotografa. Problem jednak w tym, że wg mnie nie bardzo mam się czym chwalić. Gdy oglądałam zdjęcia innych zachwycałam się każdym detalem. W swoich pracach widziałam i wciąż widzę - same wady. Co więcej, nie zajmuję się tym profesjonalnie. Nie mam komu robić zdjęć, a ponieważ nie mam profesjonalnego sprzętu tylko ciut większy niż przeciętny - kompakcik - to nawet wstyd mi proponować komukolwiek sesję zdjęciową. Jednak pragnienie stworzenia takiej galerii wciąż za mną chodziło i w końcu nie wytrzymałam. Na pewno wielu innym blogerom nie dorastam nawet do pięt, ale może jednak komuś coś się tu spodoba? Może znajdzie się ktoś, kto zechce do mnie zaglądać, komentować, a nawet co nieco doradzić? Lubię krytykę, nie boję się wytykania wad jeśli mają mi one pomóc w doskonaleniu tej pasji. Jednak nie lubię, gdy ktoś mnie obraża, zatem takie komentarze będę natychmiast kasować. 


Na początek moja córka. Bo zdjęcia moich dzieci będą się pewnie pojawiać tu najczęściej. Tą fotografię wykonałam dwa lata temu w Muzeum Wsi Radomskiej. Uwielbiam to miejsce. Ma swój niepowtarzalny klimat. Gdybym mogła - wszystkie sesje robiłabym właśnie tam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach